Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Overig

Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden

Thread Tools Display Modes
Old 17-02-2006, 12:04   #1
Smokey
Angel en Bachata,Luna

Smokey's Avatar

Default verschil tussen reu en teefje

Hallo allemaal,ik lees hier altijd graag het forum,reageer niet zo dikwijls maar steek er wel dingen van op.Het valt me op dat de teven toch ander gedrag vertonen,angstiger,bijtgrager,dan de reu.We hebben zelf een reu Angel van 1 jaar,hij is helemaal (nog)niet dominant buiten, naar andere honden toe,is eigenlijk best een goedsul,binnen haalt hij geregeld kattekwaad uit,maar dat hoort bij de leeftijd denk ik maar,heb ook 3 katten en dat gaat ook goed,ieder weet zijn plaats.Nu mijn vraag,we zouden graag een teefje erbij willen,zijn die teven nou van die bitches?of zijn dat uitzonderingen waar je over leest?Wij nemen Angel gewoon overal mee naar toe en ik merk dat hij heel stabiel en rustig is niks eng vind,of angstig is,heb ook kids en hij gaat gewoon mee naar het schoolplein van de jongste en laat zich graag aaien door de kids.Gelijk een tweede vraagje,verandert het gedrag van de reu als er een andere hond bijkomt?Daar bedoel ik mee,hij is nu heel aanhankelijk,wilt heel graag bij me zijn,denkt zelfs dat hij een schoothondje is Ik snap dat iedere hond een eigen karakter heeft en ook hoe je er zelf mee omgaat,Angel reageert bijv als de kinderen druk zijn en ook op andere drukke mensen die hier komen.Zou graag wat ervaringen horen van mensen die er 2 of meer hebben.
Groetjes Wilma en Angel
Smokey jest offline   Reply With Quote

Posting Rules