|   |   | 
| 
 | |||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... | 
|  | Thread Tools | Display Modes | 
|  01-11-2009, 20:11 | #12 | 
| Non active. Join Date: Nov 2006 Location: Outside, walking the dog. 
				 |   

-Tsja, maar weer eens nutteloos gelul   . -Wat toch beter is als helemaal geen gelul  . -Hier de laatste tijd op het forum wel errug weinig gebeurt  . -Euhhhhhh, Nomad op een speurveld heeft moeten speuren waar wel 21 zwanen op zaten    . -Die niet weg gingen  , en ondanks mijn    lekker bleven zitten  . -M´n jonghe heel erg veel van zwanemietjes houdt    . -Maar na een uehhh ik waarschuw u, hij erg netjes tussen de wandelende zwaantjes heeft gespeurd  . -En dat ik dat toch wel erg knap vind van hem  dat hij na het continu overlopen van de zwanen toch nog het spoor kon vinden  . -Ika van de week achter een kat aan ging  . -Nomad op dit moment stond te po#phe  . -Maar ik op dat moment ook heel hard een  hier tegen Ika zei. -Nomad helemaal zoiets had  , vanne ik doe toch nix  . -Maar ik knijp wel af  en kom wel hoorrrrrrrrr  . -Ik helemaal medelijden met me jonghe kreeg    . -Ik hem toen maar een xtra knuf heb gegeven  . Groette Martine. 
				__________________ Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away  . Last edited by loco; 01-11-2009 at 20:31. | 
|   |   | 
| 
 | 
 |