|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
|
Thread Tools | Display Modes |
21-06-2009, 23:19 | #19 | |
Senior Member
|
Quote:
En toen jij klappertandend vertrok, hielden er meer het voor gezien! (en daar was zelfs een kerel bij!) Alleen een paar echte die-hards gingen zelfs nog nog ff door met "conditie zwemmen" voor baas en hond! Vandaag was het zo nu en dan echt "afzien" ! En ook ik had van die momenten, dat ik me afvroeg of ik wel goed bij mijn hoofd was om dit soort acties te organiseren! Want je moet toch echt alleen al een tic hebben om de hele dag in koud water te staan. Laat staan dat je daarnaast nog tig gruwelijke stort ijskoude buien moet trotseren.. En dan helpt zelfs een wetsuit niet om je nog een beetje warm te houden! Dus vandaag waren de deelnemende geleiders te zien in de meest bijzondere "outfits" over hun wetsuit! Gedrapeerde handdoeken, vesten, jackjes, badjassen waren in de meest bijzondere geknoopte versies te bewonderen! In het kader van privacy zal ik hier geen foto's van publiceren! Veders lieten de gastspelers van vandaag Ika (mech) en Luna (amstef) even zien hoe je als doggy ook gewoon “vooruit” kan gaan en van alles aan een dummy naar de kant sleept! (maar deze rassen hebben weer andere “handicaps” hoor!) Terwijl TsW eigenaren trucendozen te voorschijn moeten toveren om dit bij hun doggy voor elkaar te krijgen! Daarom is het echt super om te zien dat de begeleiders zich voor 100% blijven inzetten en de TsW’s per week vooruit gaan! Maar ja... ik denk wel dat we, zoals Martine al schreef, toch allemaal een beetje zijn!
|