![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#32 |
Non active.
|
![]()
OK
![]() Bij het speuren komt echt een heleboel theorie kijken en waar je dus een heleboel les voor kan nemen/ een heleboel over kan gaan lezen ![]() Maar waar het op neer komt als je gaat "speuren" ![]() ![]() Ik heb meer aan iemand (die op een manier traint waar ik volledig achter sta)die ff een keertje met me mee loopt en met ideeën komt van hoe ik dat beter aan kan pakken of anders moet gaan doen. Dan les te krijgen, en me verteld word dat je je hond een speurtuig om moet gaan doen want dan begrijpt je hond tenminste wat je gaat doen ![]() Of niet speuren op een halsband/ketting want daar word je hond aan gecorrigeerd ![]() Dus lessen,.......................... waarom ???????????????? Groette Martine. Ps;En dit is ff geen geinen ![]()
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 29-01-2009 at 22:27. |
![]() |
![]() |
|
|