|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
|
Thread Tools | Display Modes |
28-09-2008, 21:02 | #1 |
van 't Aelse Sluske
|
helluupp
Zo’n twee uur geleden (rond 19.00 uur, dus) kwam hier zo’n luchtballon heel laag over het huis. De honden raken volledig in paniek, zo laag kwam hij over.
Torak en Kaylee kregen we op tijd binnen, maar Shyva schiet in het hol onder de grond. Dat hol is zo’n twee meter diep en oneindig lang. Nu zit Shyva al bijna twee uur onder de grond. We hebben onze zoon er al op z’n kop in laten zakken en hij ziet haar achteraan liggen, Maar kan haar niet bereiken omdat het daar heel smal wordt. Uitgraven durven we niet i.v.m. instortingsgevaar. Ik heb er ook op m’n kop ingelegen en haar gelokt met worst. Ze komt dan naar voren gekropen en pakt het dan net aan. Dan schiet ze weer naar achter. Op dit moment zit mijn man bij het hol om heel lief en ‘al slijmend’ haar naar boven te praten. Ze is dus doodsbang om boven de grond te komen. Die pup van ons Kaylee van 4 maanden is er ook in geweest maar dan gromt ze. Torak onze reu heeft haar ook al voor de ingang staan te ‘lokken’. Ik weet nu echt niet meer hoe we ze eruit moeten krijgen. De tuinslang erop of water erin durven wij niet, misschien verdrinkt ze dan wel, Of komt ze dan vast te zitten in de modder. Die stomme k*t balonnen ook, ze zouden niet zo laag mogen vliegen over huizen !! Ik weet niet meer wat te doen………………..L |
|
|