![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#11 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
Maar dit soort dingen is helaas wel een hype van de laatste jaren aan het worden ![]() Ik kreeg een gebrek toen ik op een show de eerste buggy voor honden zag... Nu zijn er al hele webshobs voor, kun je ze in veel hippe kleurtjes en met allerhande toeters en bellen krijgen.... ![]() en dan staan er ook nog dit soort teksten bij: Buggy All Terrain met luchtbanden. Ideaal om te gebruiken in ruwere omstandigdheden, zoals in het bos of aan het strand Afmetingen en kleuren zijn hetzelfde als de gewone All Terrain buggy. . ![]() Ik snap dan ook helemaal waarom die hond er zo droevig uitziet, je zal toch in zo'n ding mee naar het strand moeten in plaats van te mogen rennen!!!! Maar zonder gekheid, ik word echt beroerd van al de trends met het vermenselijken van dieren... Als mensen willen tuttelen met een hondje in tasjes met kleertjes en buggy's waarom nemen ze dan geen barbie pop? En als mensen zeggen niet te willen dat hun hond hen als baas ziet, maar meer als kameraad/partner/maatje (wat ik helaas al heel vaak gehoord heb!), kunnen ze misschien beter naar een dating site... Het zou m.i. een hele hoop ellende en dierenleed schelen ![]()
Vriendelijke groeten, Mijke PS: I am not a moderator anymore!! ![]() Last edited by mijke; 13-03-2008 at 22:46. |
|
![]() |
![]() |
|
|