![]() |
![]() |
|
_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Diverse mensen hebben mij het afgelopen jaar doorgegeven, dat er verkeerde / foutieve info over hun TsW in de data base staat.
Al deze veranderingen heb ik netjes aangepast en doorgegeven. Sommige van deze zaken schijnen op dit moment wel al veranderd te zijn, maar andere veranderingen zijn nog niet aangepast (of nog niet zichtbaar voor publiek) Ik wil nu in dit forum topic graag een complete overzichtlijst maken van alle zaken die nu nog verkeerd vermeld staan over de in Nederland wonende TsW's. Daarom vraag ik de medewerking van jullie allemaal, om even te kijken of alle informatie over je eigen hond klopt! Kijks svp even naar:
Naam van de hond: Er staat foutief vermeld: (hierbij mag je gewoon ook alleen het onderwerp of nr noemen) De juiste informatie is: Hopenlijk kunnen we er door zo'n complete lijst van onjuistheden voor zorgen, dat binnenkort ook alles correct vermeld wordt ![]() Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie hulp!! Vriendelijke groet, Mijke
|
|