![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
Sorry mensen maar moet het even van me afschrijven
Mijn Kat is waarschijnlijk dood. Ik heb hem nog niet gezien maar weet het bijna zeker. Voel me zo zwaar kut! Was een wilde die mijn hart had gestolen, voor niets en voor niemand bang, Als ik met de honden ging lopen liep ie altijd mee. Iedereen vond het prachtig. Sinds een week zit ik nu bij mijn ouders en sinds een week had mijn vriend hem niet meer gezien. Net een half uur geleden gebeld naar amivedi of ze een mooie rooie kat hadden gevonden. Ja een met een groen bandje, mijn nekharen gingen al omhoog. Ze moest nog even bladeren wist niet of ie dood was, maar helaas. Morgen moet ik gaan kijken of het hem echt is, kan bijna niet anders. Tiep dit met tranen in mijn ogen en ben helemaal lam. Kan niks meer en heb geen adem meer van het huilen. Ik ben er helemaal kapot van, mijn vriendje is dood, die altijd bij me kwam kroelen en bij me kwam slapen. kan het nog steeds niet geloven dat dat nooit meer kan. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|