|
Wolfhonden: Saarloos Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over Saarlooswolfhond... |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
15-05-2008, 00:08 | #1 |
Junior Member
|
Stenka Bedankt !
Sten was het begin van een leven met ,voor en door de Saarloos.
Met hem is alles begonnen.Alle lief en leed tot nu toe met de wolfhonden. Hij wilde zo graag er zijn voor iedereen,was ons rustpunt en onze steun.Niet alleen voor ons ,maar ook voor de andere honden. Als hij in een groep kwam,werd het rustig.Hij gaf wel eens een iets te harde snauw,maar geen enkele hond werd daar bang voor,wel kregen ze ontzag. Hij heeft onze Storm nog helpen opvoeden en als deze ook maar de helft van de goede dingen van onze Oude Man heeft meegekregen,zijn we al blij. Sten dat je maar rust mogen hebben nu vent en je arme gepijnigde gewrichten nu heerlijk ontspannen mogen zijn.Het is goed zo,maar o wat zullen we je missen. Christa ,Hedon en rest van beestenspul. |
15-05-2008, 07:40 | #2 |
n00b
|
Christa en Hedon, veel sterkte met het verlies van jullie Stenka.
Dattie een mooi en rustig plekje heeft gevonden.
15-05-2008, 07:41 | #3 |
Yara
|
Heel veel sterkte met dit grote gemis!!!!!
Elise |
15-05-2008, 08:46 | #4 |
van 't Aelse Sluske
|
Heel veel sterkte met het verlies van jullie maatje !!
|
15-05-2008, 09:14 | #5 |
Musketier
|
Heel veel sterkte met dit verlies!
En voor Stenka, rust zacht na een mooi leven..... Bert |
15-05-2008, 09:41 | #6 |
Angel en Bachata,Luna
|
Christa en Hedon,heel veel sterkte met het verlies van jullie Stenka!
15-05-2008, 15:32 | #7 |
Junior Member
|
Het is wel tof dat jullie begonnen zijn met zo'n kanjer, want dat gedrag copieert zich vaak door op de rest wat volgt. De andere honden kijken de kunst en goede manieren af. Dus jullie zullen Stenka nog vaak tegenkomen in het gedrag van de rest. Een eerste moeten missen is altijd pijnlijk, daargelaten dat het voor de hond natuurlijk beter is zo. Er zal een nieuwe leider in zijn plaats komen en ik wens jullie sterkte dat het ook de rust zal blijven behouden binnen de roedel.
Sterkte, Janneke Visschers |
16-05-2008, 15:04 | #8 |
Senior Member
|
Stenka was een echte gentleman. Hij straalde een rustige zelfverzekerde rust en dominatie uit.
Zelfs ons nest uitbundige TsW puppies had gelijk ontzag voor hem toen hij ze vanaf de bank vriendelijk vertelde dat hij geen zin had in hun opdringerige gebijt en gekeet Ik ben blij dat ik deze schat van een SWH ook heb mogen kennen. En ik hoop dat hij veel van zijn fijne gedrag aan Storm als voorbeeld heeft kunnen doorgeven! Christa en Hedon, ik wens jullie heel veel strekte bij het verwerken van het verlies van deze super lieve hond.