|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hallo,
ik had al anoniem een paar keren jullie forum bezocht,en dacht dat het nu eens tijd was om me aan te melden en dan maar voorstellen! Ik ben Chris ,33j,gepassioneerd door honden! Ik heb er momenteel 4,een DH van 6j,die Mondio traint,een ZWH van 4j die GP traint,een ZWH van 2j die showt,een ZWH van 4 maanden waar ik graag IPo zou mee doen! Ook fok ik met Zwitserse Witte herders! tot nu toe heb ik nog geen WH,maar het is een toekomstige droom. En dacht daarom hier veel info te vinden! Graag zou ik een WH hebben en opleiden in IPO of...iets anders van hondesport,bij mij doen de honden het liefts iets uit de hondensport ![]() Ook heb ik een zoon Neal,9j,en evenveel zot van honden als zijn mama ![]() Zo groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
Welkom en veel plezier op dit forum
![]() Groetjes, Patty |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Musketier
|
![]()
Hoi Chris,
Welkom!! Ik moest even opzoeken in google wat mondio is, en kwam al snel op jouw site uit. Leuke duiveltjes heb je ![]() Groetjes Bert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Hallo Chris welkom!
Mag ik vragen wat het verschil nu tussen IPO en Mondio is??? Groetjes Kim
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Ook vanuit het hoge noorden welkom op het forum en wie weet komt je droom een keer uit
![]()
![]() |
#6 |
n00b
|
![]()
Hoi Chris,
oOK vanuit Wellerlooi welkom op dit forum.. Barry
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Hallo,
Bedankt iedereen voor het leuke ontvangst! En,ja ,meestal als er iets in mijn hoofd spookt,komt het wel uit ![]() Maar,wil eerst wat meer informatie,lijkt me geen ras om zomaar aan te beginnen,geen enkel trouwens! Maar deze lijkt me meer professionele hulp nodig te hebben ![]() Dus even uitkijken,leren,en wachten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Tussen IPO en Mondio is er veel verschil! Het is zoals appels en peren ![]() IPO bijten de honden enkel op een mouw,is er appel,spauren en bijtwerk. Mondio biten de honden op kostuum,mogen ook overal bijten,is er appel,springen en bijten! Mondio is ontstaan,uit 'kruisingen' van Belg.Ring,FR.Ring en KNPV. Alle 3 mooie discipline,maar eigen aan hun land,mondio,is zoals de naam het zegt,werelds... Het wordt nu getraind in verchillnede landen,Belg,Frank,Ned,Port,USA,Zweden,... Dat is in grote lijnen,als je meer wilt weten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Welkom op het forum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Junior Member
|
![]()
Hoi en welkom!
tipje, misschien is het leuk voor jullie om eens bij mensen met Tsjechen te gaan kijken ....... ![]() maar pas op je hebt zo het Tsjechenvirus te pakken hoor! ![]() mooie honden hebben jullie trouwens heb je meer plaatjes!? groet Willy
![]() |
#11 |
Junior Member
|
![]()
Hallo Chris,
Welkom op het Forum. Ik weet niet waar je woont in Belgie maar je mag steeds bij mij en kijkje komen nemen. http://www.wolfdog.org/nld/dbase/d6774.html Groeten, Willy |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Junior Member
|
![]()
Ja, bij ons mag je ook altijd eens een kijkje komen nemen. Wij wonen ook in België (Bekkevoort) en hebben 2 TsW's: Karma-Jennah van Goverwelle (9m) en Faro-Yuccah Les P'tits Loups d'Amour (3,5m). Neem die kleine van jouw gerust mee, dan kunnen de 2 jongste gezellig spelen!
![]() Binnen enkele maanden ben ik trouwens van plan om IPO te proberen met Jennah... zien hoe ze reageert. Altijd welkom! Groetjes, Liesbeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Junior Member
|
![]()
hoi chris,
je moet inderdaad erg oppassen voor dat tsjechenvirus!!!!!! Wij waren ons ook aan het orienteren op de tsw, en zijn redelijk nietsvermoedend bij Kim gaan kijken. Wij waren niet gewaarschuwd van te voren voor dit virus en hebben dan ook een zeer ernstige besmetting opgelopen...! Zuchtend en steunend gaan wij nu door het leven; 'was het maar zo ver dat we ook een tsw in huis hebben...'. Het topic "wat heb je vandaag met je tsw gedaan?" staat dan ook nog eens op het forum!!! ![]() succes, sterkte en ook nog veel plezier! groeten, Chris en Myrth |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Junior Member
|
![]()
Hallo,
Heel heel erg bedankt voor de voorstellen! Ik zou volgende week bij een fokker gaan kijken (Sophy) En ze heeft nog een paar pups....heeeel gevaarlijk! @ Liesbeth,hebben we misschien binnenkort een broer van uw Faro.... Leuk als je er ook over denk om IPo te doen! @Willy,heel zeker hebben we nog meer plaatjes,maar....waar ze zetten? Groetjes Chris |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Junior Member
|
![]()
He dat is leuk die puppen van Sophie zijn neefjes en nichtjes van onze Tuff en Tuscani. De moeder van de puppen is een volle zus van die 2 gekken van ons.
![]()
![]() |
#16 |
Member
|
![]()
Hallo Chris,
Ook welkom op het forum vanuit Nederland, en wel uit Hall. Ga ook eens kijken bij Patrick, die heeft ook nog 2 puppen, een reutje en een teefje van 9 weken. En er zijn er daar nog meer te bewonderen in diverse leeftijden. Patrick woont in de buurt van Antwerpen en is de voorzitter van de Belgische Tsjechen Club. In ieder geval veel succes en pas op voor het zeer besmettelijke virus, Groetjes, Letty |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Junior Member
|
![]()
... wauw dat is pas echt gevaarlijk ....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() foto's gewoon bij je antwoord plaatsen ben namelijk wel heel nieuwsgierig, want in het klein zien ze er al prachtig uit .... ![]() ![]() groetjes Willy
![]() |
#18 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Junior Member
|
![]()
kijk zie je ik dacht het al ... ze zijn werkelijk schitterend ... wat een prachtdieren
![]() ![]() ![]()
![]() |
#20 |
Member
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|