![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Als alles goed gaat dan komt er in December een nieuw meisje bij mij wonen. Dit meisje van 12 jaar oud komt uit Spanje en heeft tijdens mijn verblijf daar mijn hart veroverd.
Ze lijkt het meeste op een kruising DH met een tervurensche herder. Dus wij zijn in Blijde afwachting.. ik in ieder geval wel.. nu nog zien hoe mijn huidige schatjes gaan reageren op het goede nieuws ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Toppie! Moge je een mooie tijd met haar hebben!
![]()
![]() |
#4 |
Yara
|
![]()
Petje af dat je dat doet! Veel succes en plezier!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Gisteren is mijn oude damentje in nederland aangekomen. Barry en Pulga vonden haar meteen prima en ze loopt nu al lekker mee in de groep. Ligt samen op bed met Barry en laat mijn katten met rust.
Wat een heerlijkheid om zo'n hondje nog een tijdje te mogen laten genieten van het hondse leven in nederland. zodra ik wat fototjes heb zal ik er een paar plaatsen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Fijn dat het goed met de andere dieren gaat
![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |