|
|
|
|||||||
| Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
·Programma: 12.00 : Halve kip met frietjes en koude schotel (10€ pp – vooraf inschrijven!) ± 13.00 : Start oefentrials coursing Ierse Wolfshonden ± 13.30 : Start oefentrials coursing Tsjechoslowaakse Wolfhonden ± 15.00 : Mogelijkheid tot coursing met 2 tot 3 honden tegelijk (samen jagen) ± 17.00 : Einde ðEten (vooraf inschrijven) en drinken mogelijk in de kantine van de renbaan. ðMuilkorf meebrengen indien nodig.
Rekeningnr. 001-5039857-07 – IBAN BE74001503985707 - BIC GEBABEBB Klik hier voor foto’s van vorig jaar!
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
Nog even een opmerking: de dag zelf inschrijven voor de coursing alleen kan ook nog! Dus daarvoor hoef je niet vooraf te reserveren.
Hopelijk tot dan ![]() Liesbeth
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
mag je ook met een niet tsjech en 1 tsjech mee doen?
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
|
Quote:
Maar ik kom alleen voor de coursing
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non active.
|
hebben jullie in België geen moeders ???Een beetje gaan coursen op moederdag Bel net Mams op dat ik niet kan komen zondag, want ik ga naar België met me Jonghe .Na dit kreeg ik ff te horen ![]() ![]() ![]() .Er zit 10 km tussen mijn huis en dat van Mams, maar de telefoon had ik niet meer nodig Maarrrrrrrr zondag ben ik er toch .Groette Martine.
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Enne mams kan in de avond ook nog bezicht worden toch? Althans dat was mijn "verantwoorde deal" om afwezig te mogen zijn overdag haha
|
|
|
#7 |
|
Angel en Bachata,Luna
|
Wij gaan ook,vorige keer was het erg gezellig
|
|
![]() |
|