|
Googlemap ME | Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
|
Discussietools | Weergave |
10 June 2013, 20:13 | #21 |
Senior Member
|
Doe mij maar een pup van zo'n oude reu , super om te horen dat er ook meer van de oudjes rondlopen.
En tsja.... met ouderdom komen de gebreken he... maar zolang de + momenten nog opwegen tegen de eventuele - momenten.. dan gewoon op gepaste snelheid doorgaan.
10 June 2013, 21:07 | #22 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Citaat:
ik mag in mijn handjes knjpen als Denzel zo oud en fife mag worden als Bary is. Ik zou Bary alles behalve een "stumperd" noemen. Denzel zou ik voor 3 weken terug wel een "stumperd" noemen, want hij had van de 7 dagen er 7 - dagen. Gelukkig gaat het nu weer beter. GO GO GO Bary!
12 June 2013, 21:22 | #23 |
Junior Member
|
Halo allemaal, jullie hebben het genoegen met Bary. U weet wel, de vermeende 'stumperd' uit Amsterdam. Ik hoorde hier thuis dat er wat zaken op het forum over mij beweerd worden, waar ik heel graag even een persoonlijke reactie op wil geven. Want ik ben wel oud, maar niet gek
Soms zeggen beelden meer dan 1000 woorden. Ik wens alle honden net zo'n een mooie oude dag als ik. Het ga jullie goed! Bary, 9 juni 2013: Laatst gewijzigd door Yvonne van Kessel; 12 June 2013 om 21:36 |
12 June 2013, 23:47 | #24 |
Senior Member
|
Voor een hoog bejaarde vent heeft hij nog best wel lol in het leven
Mijn oude dame doet dat pootje baden niet meer na, maar ja ach dat doet de buurman van de overkant van 95 jaar ook niet meer. respect voor de oude man.
13 June 2013, 10:03 | #25 |
Senior Member
|
Zo te zien geniet die bejaarde kerel op zijn eigen tempo nog lekker van zijn leven!
Super dat hij ook nog zo veel lol in zwemmen heeft dat hij zelfs de moeite neemt om van de kant af te gaan! Doen veel bejaarden hem niet na! Hoop voor jou en hem dat hij op deze manier ook nog lekker een tijdje van zijn oude dag mag genieten!
19 June 2013, 09:55 | #26 |
Junior Member
|
Mara wordt minder , ze ging altijd naar boven om te slapen , nu blijft ze beneden op de bank . En rondje door het bos wordt òòk steeds korter ! En zwager moet haar een zetje geven als ze de auto in moet. Maar ja , ze wordt 9 -9 al 14 jaar
|
19 June 2013, 10:06 | #27 | |
Junior Member
|
Citaat:
Leuk filmpje en vermits onze Heron een zoon is van Barry, heb ik de link doorgestuurd naar alle verwanten van Heron. gr Patrick |
|
20 June 2013, 11:48 | #28 |
Junior Member
|
Leuke filmpjes van de overgrootvader van Kaeley (of zoiets)
21 June 2013, 00:26 | #29 |
Angel en Bachata,Luna
|
Leuk om te zien dat Bary nog zo geniet van het leven op zijn ouwe dag
En nu weet ik gelijk van wie Angel het heeft om niet verder te gaan in het water in het diepe haha. In dit geval dus zo vader zo zoon
29 June 2013, 21:24 | #30 |
Ottokar lovers
|
Heerlijk om Bary zo te zien!
|
5 February 2014, 17:21 | #31 |
Junior Member
|
Hij is duidelijk niet de snelste meer, maar mag dat alsjeblieft op die leeftijd? Het dier geniet duidelijk nog van zijn leven en heeft het zichtbaar naar zijn zin. Goed voor hem blijven zorgen, maar dat hoef ik vast niet te zeggen, dat zit wel goed.
|
31 August 2014, 13:31 | #32 |
Junior Member
|
niet mee onder ons ......
Hallo , was jullie helemaal kwijt !
Ik moet toch even berichten dat onze Mara 15 januari 2014 is ingeslapen Ze was dus 14 jaar en 4 maanden oud geworden ! We missen haar nog steeds ......... |
7 September 2014, 22:38 | #33 |
Yara
|
Kan het me goed voorstellen..... Maar wat een leeftijd heeft ze bereikt.... De oudste TsW van NL?
|
24 September 2014, 20:58 | #34 |
Member
|
Maandag hebben ook wij onze oudste moeten laten inslapen. In December zou ze 14 jaar geworden zijn. Helaas was een milt tumor de oorzaak.
Ze was een pup uit onze eerste nest. Helaas zijn dit jaar ook haar broer en zus overleden. Lieve Amara rust zacht en heb het goed bij Papa en Mama en je broers en zusjes. Je was een schat en nog nooit ziek geweest. Deze tumor heeft het helaas van je gewonnen. Je zult altijd een speciaal plekje in onze harten blijven behouden. R.I.P. Amara van Goverwelle |