![]() |
![]() |
|
Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Gisteren heb ik koninginnedag doorgebracht bij kynologenclub Kennemerland. Met Scully (x DH) moest ik de GG demo mee lopen. En aangezien er ook een geinig hondenshowtje was voor de lol heb ik daar met 2 jonge kanjers aan mee gedaan.
bárány is bij de rashonden als 1e geplaatst... trotse ik natuurlijk ![]() En Pulga (mijn X DH uit spanje ) is als 2e geplaatst bij de raslozen keuring..... ![]() De eerste plaats leverde een mooie foto van de fotograaf op die op het veld aanwezig was om alle honden op de gevoelige plaat vast te leggen. Ook ben ik nog even met mijn mooie jonge man over de koninginnemarkt gelopen....hij vond het een beetje saai zo'n roteind lopen tussen alle mensen door... dan kun je toch ook langzaam aan doen en kun je goed kijken... alleen hadden wij daar geen tijd voor want ik moest nog een demo lopen in de GG, overigens gedroeg hij zich daar voorbeeldig ![]() ![]() Paar dagen daarvoor nog wat fototjes gemaakt in het bos en een filmpje met de wijze woorden bij 1 van de kinderen van een vriendin van mij. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pulga en Barany aan het rennen |
![]() |
![]() |
|
|