Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Buiten de orde

Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen...

Thread Tools Display Modes
Old 16-11-2011, 02:09   #1
Styx
Junior Member

Smile Even voorstellen...

Ik ben Wilko, en samen met mijn partner Klara hoop ik eind december een vierpotige gezinsuitbreiding genaamd Styx te mogen ontvangen.

We zijn graag buiten in de natuur bezig, met avontuurlijke vakanties, wildwatervaren, kamperen, bergwandelen, fietsen, skiën enz..

Via vrienden (hier ook op het forum aanwezig) en kennissen kennen we al enkele jaren de TSW. De afgelopen paar jaar hadden we het samen al regelmatig over de TSW als huisdier. Op allerlei plaatsen steeds meer informatie ingewonnen, met de vrienden en kennissen gesproken over hun honden, het gedrag en de uitdagingen die ze met hun honden gehad hadden.

Dan het afgelopen jaar maar eens in stambomen, fokkers en wat dies meer zij verdiept, en uiteindelijk een fokker gevonden die ons niet alleen warm werd aanbevolen, maar die ook een moederhond had waarbij het genetisch en sociaal voor ons gevoel goed zat.

Gelukkig voor ons was de dame in kestie net gedekt, en ook de vader kon onze goedkeuring wegdragen. Begin deze maand zijn de puppies geboren, en volgende week hopen we de jongedame voor het eerst van dichtbij te gaan bekijken.

Inmiddels zijn we begonnen met het verzamelen van alle onderdelen van een buitenkennel, en de eerste bench (puppybench, hoop hier nog uit te vinden waar we een volwassen TSW-bestendige bench kunnen aanschaffen :-)) en puppyren zijn inmiddels binnen.

De komende tijd gaan we de huiskamer proberen iets meer puppy-proof te maken en hopen we hier nog wat nuttige tips in die richting op te doen.

Maar goed, de vragen komen later wel in de daarvoor bestemde fora. :-)
Styx jest offline   Reply With Quote

Posting Rules