Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Buiten de orde

Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen...

Thread Tools Display Modes
Old 09-09-2011, 12:29   #1
Barbara S
Junior Member

Default Even voorstellen!

hallo allemaal,

ik ben Barbara en ben 34 jaar. ik woon samen met mijn vriend en we zijn vandaag precies 14 weken zwanger. Ik ben al jaren fan van de TSW, dit is gekomen door mijn opvanghondje die ik een paar dagen mocht verzorgen. Dit is vier jaar geleden. Sinds haar te hebben leren kennen heeft zij zo'n heftige indruk op mij gemaakt dat ik toch wel erg graag in de toekomst zelf een TSW zou willen hebben. Ik lees ook al jaren mee op dit forum maar doordat nu eigenlijk eindelijk de mogelijkheid er zou zijn er zelf eentje een thuis te bieden komen er toch wat vragen op die ik nog niet heb kunnen vinden verder. Ik wil namelijk zeker zijn van mijn zaak dat ik een goed thuis kan bieden. Hoe hebben jullie deze overweging genomen?

Wij krijgen 3 oktober de sleutel van ons nieuwe huis, met 720 m2 grond dus lekker tuintje. het huis staat in een dorp met veel wandelmogelijkheden, heerlijk door de polders struinen en dichtbij bos, maas en strand/duinen. Ik ga na mijn bevalling drie dagen werken en mijn vriend werkt al volcontinue en heeft erg veel vrij en nooit dagdienst die ik dus wel draai op kantoor. We hebben nu een Leonberger reu van 1 jaar, drie katten en twee konijnen. Daarnaast heb ik nog drie paarden waaronder mijn pony van nu 31 en twee arabische volbloed mannen (1 echte en 1 geholpen).

Mijn vriend is zachtaardig met dieren, ik ben gek op dieren maar ben wel een stuk consequenter, als iets niet mag mag het niet. Hij laat iets sneller over zich heen lopen, waar onze puber Leonberger nog wel eens gebruik van maakt haha.

Wat vinden jullie? Zouden wij er klaar voor zijn om rustig rond te gaan kijken? Zowel herplaatser die bij ons leven past als pup zijn een optie...Ik ben nog niet op zoek, wil me gewoon nog steeds eerst goed orienteren ondanks dat ik denk dat we wel een goed huisje kunnen bieden.
Mijn vriend is niet bekend met de TSW, zijn er kennels of dagen waar je echt kennis kan maken met ze?
Barbara S jest offline   Reply With Quote

Posting Rules