![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
Hallo allemaal
Hierbij de opdracht van de nieuwe wedstrijd poll Het onderwerp: de FEESTDAGEN! Maak maar een mooie plaatjes gr vero |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
maare ik weet niet hoe ik die pol moet maken trouwens.
kan iemand me dat uitleggen? Dat is beter dan alles op de oude manier te doen vind ik gr |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Lieve schat,
die poll moet pas gemaakt worden voor december, als alle foto's gepost zijn. Dan gaan we pas stemmen (in een ander topic). Nu hoeft dat nog niet. Groetjes Kim
![]() |
#4 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
ja dat dacht ik eigenlijk ook, maar wist het niet zeker. Ik dacht namelijk dat de vorige pol ook al eerder stond. Maar dan alvast in het voren ik weet het nog steeds niet.
![]() Tja kim ben helaas niet zo computerig. Ben al blij dat ik weet hoe ik het aan moet zetten en de basisprogramma's kan bedienen. dada |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
Heeft niks met computer te maken hoor. Heeft met nadenken te maken ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Kennel van Goverwelle
|
![]() Quote:
![]() Al lijkt het er vandaag wel op ![]() dus kimmie ik ben de leek en jij de nurd hehe ![]() verder vind ik je wel lief hoor dada |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|