Thread: Het spijt me...
View Single Post
Old 09-02-2007, 18:01   #38
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Quote:
Originally Posted by Azazel
Hoi Kim,

Als je Bert zijn bijdrage goed leest zegt hij nergens dat jij de strijd aangaat, maar dat dit bij hem zo overkomt. (nuance)
En om heel eerlijk te zijn komt dit bij mij ook zo over.

En als je bij mij negatief overkomt (terwijl ik je een beetje ken) dan moet je jezelf misschien eens afvragen hoe dit overkomt bij mensen die jou niet kennen.

Tevens zal niemand zich in de ander gaan verplaatsen en een reden ergens achter zoeken als hij/zij een bericht leest. Daarom is het ook zaak dat als je een berichtje plaatst, je goed nadenkt over hoe men hierop zal gaan reageren. Je kunt nu eenmaal niet verwachtten dat iedereen zich maar in jou/of iemand anders zijn schoenen gaat verplaatsen en denkt van... ohhh ze zal/zullen het wel goed bedoelen.

Ik hoop dat het bovenstaande ergens op slaat.
Als ik de plank missla dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Barry
Hoi Barry,

als ik hierin negatief over kom, dan klopt dat ook. Ik baal van die discussies en dat afbekken van elkaar enz. Het meeste neem ik met korrelzout, maar soms kan ook ik uit mijn slof schieten. De ene keer wat sneller dan de andere keer.
Misschien is het (nogmaals) een goed idee om met zijn alle af te spreken om bepaalde opmerkingen gewoon te negeren om verdere discussies en andere vervelende uitspraken te voorkomen. In de eerste plaats proberen geen rotopmerkingen te plaatsen en in de andere plaats de geplaatste opmerkingen gewoon te negeren en er dus ook niet op reageren.
Mijn mening is dat negeren nog altijd beter werkt dan reageren.
Is bij onze hondjes precies hetzelfde.

Groetjes Kim
kobesen jest offline   Reply With Quote