Thread: Het spijt me...
View Single Post
Old 09-02-2007, 12:45   #19
herder
Musketier

herder's Avatar

Het gaat er niet om of je wel of niet direct mag zijn, of dat discussies wel of niet kunnen.

Het gaat erom dat een aantal personen, regelmatig de strijd opzoeken op dit forum, en/of negatieve uitlatingen doen. Het lijkt mij voor iedereen duidelijk dat er dus behoorlijk wat mensen o.a. daardoor aan de zijlijn blijven staan. ( lees het berichtje van Liesbeth nog maar eens door....)

Als mensen bij jouw op visite komen, en zich zo gedragen dat de rest van jou visite daar last van heeft ben jij volgens mij ook niet te beroerd om daar iets van te zeggen. En als die mensen dan niet op jouw verzoek in gaan, ben je ook niet te beroerd om ze de deur te wijzen.....denk ik zomaar

Voor mij geld hetzelfde op het forum, jij, ik en iedereen zijn hier op visite. We zullen dus rekening met elkaar moeten houden!
En dat betekend in mijn ogen dus dat je niet alles zomaar in je eigen woorden hier neer kunt zetten. Dat heeft niks te maken met censuur!! Ik gebruik thuis ook andere woorden, dan die ik hier op het forum zet. Met een beetje tact is het best te doen hoor, om je mening hier neer te zetten.

Voor bovenstaande geld; wie de schoen past trekken hem aan......

@ Vannessa; Ik vind de meeste van je reacties en topic's leuk om te lezen, en kan er af en toe heerlijk om lachen. Het gaat alleen om die momenten dat je, zoals jezelf zegt, beter even op je tong had kunnen bijten voordat je de reactie op het forum zette.......niets meer en niets minder

Groetjes Bert.
herder jest offline   Reply With Quote