Quote:
|
Originariamente inviata da Azazel
Hoi Wolfdoggers,
Tevens vind ik Mijke als admin zijnde erg coulant door de negatieve berichtjes aan te passen i.p.v. diegene die deze berichtjes schrijft te bannen van het forum. Ik ken fora waar ze een stuk minder soepel hiermee om gaan en ik denk dat we daar alleenmaar blij mee mogen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Barry Rokven
|
Ik wil me toch even bij bovenstaande aansluiten!
Toch vraag ik me af of iedereen zich realiseerd wat voor impact dit heeft op de andere leden en gasten. Het is nog steeds maar een handjevol mensen wat berichtjes plaatst of beantwoord.
Terwijl er volgens mij heel wat meer leden en gasten per week inloggen of lezen op het forum dan een handjevol!!
M.a.w. er zijn in mijn ogen nog veel te veel mensen die aan de zijlijn staan terwijl ze heel veel leuke en nuttige informatie toe zouden kunnen voegen aan dit forum. Hoe meer leuke en positieve bedoelde berichtjes er geplaatst worden, hoe minder de negatieve op zullen vallen!
Dus als nu iedereen die hier op het forum komt als gast of als lid, nu gewoon lekker een leuk berichtje gaat plaatsen......dan word het vanzelf weer leuk.
Dus KOM OP!!, iedereen die langer als 4 weken niets geschreven heeft, ( of misschien nog nooit iets hebben geschreven) laat wat van je horen, maakt niet uit wat...........al wens je de mede forumleden een prettig weekend.

Zorg dat er ook weer eens andere namen voorbij komen!!
Groetjes Bert.