natuurlijk ook van mij Welkom op het forum
Ik ben Judith en heb 1 tsjech Barry (crying wolf Bárány) en heb daar mijn handen vol aan gehad, hij is nu op weg naar de 4 jaar leeftijd en hij is in huis een 'bijna' normale huishond geworden

, Hij heeft zijn eigen roedeltje met teven en dat gaat helemaal goed. Vreemde honden heeft hij een kindje dood aan en al helemaal reuen met ballen. Als hij de tijd krijgt gaat het samenzijn op bv het behendigheidsveld goed, wil niet zeggen dat hij buiten het veld vriendjes gaat zijn met de reuen, met de teven lukt dat wel.
volgens mij is het niet de bedoeling dat de honden vrij op het veld gaan lopen rotzooien

, maar het leesten (een losloopgebied
http://www.hetleesten.nl/ ) is dicht bij en deels omheind dus daar kun je na afloop altijd lekker je hondje los laten lopen.
En 9 uur is toch wel een cristelijke tijd om te vertrekken

Mocht je nog fokplannen hebben met je hond er is op de clubmatch de mogelijkheid om gratis bloed te laten prikken.
Wie weet tot morgen
groetjes judith
ps het is zeker te laat voor een aanvraag van limburgse vlaai
Quote:
Originally Posted by insideout
Pfoe, tijd heb ik opzich wel. rond 11 in hoenderloo, 9 uur vertrekken op een zondagochtend! tis van de zotte  Maar misschien doe ik eens gek, als het weer een klein beetje meezit enzo. Kunnen de honden ook lekker los spelen daar?
groetjes
|