Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 07-14-2005, 09:57 AM   #7
laszlo
Junior Member

Benutzerbild von laszlo

Standard

nou, het ging precies zoals het een wallie betaamt...goed dus!!!
Er werd door mijn trainers gevraagd of ik Laszlo na de wedstrijd beschikbaar wilde stellen voor een doping- test, want ze vonden hem wel heel tam. Hij gromde af en toe wel wat, maar hij is niet eens uitgevallen naar andere honden. Liet zich zelfs door wat teven op zijn plek zetten .

Verder ging het best goed voor de eerste keer. Als je twee keer in het jaar 175 punten haalt, kun je naar de wedstrijd ploeg, wij hadden er 163. Het allerlaatste onderdeel in de appèl oefening ging mis. Ik moest hem laten zitten en dan door lopen, vervolgens hem ophalen, daarna moest ie af en dan voorkomen met voet. Hij vond het veel leuker om te gaan zitten en vervolgens doodleuk met me mee te lopen, dus die ging niet goed . Deze twee oefeningen hebben ons 15 punten gekost. Anders hadden we de 175 wel gehaald. We weten nu waar we in de les op moeten trainen...

Voor de wedstrijd ploeg was ik toch niet gegaan. Daar zitten zo'n strebers bij... Nee, laat ons maar in de aspiranten, daar gaat het nog voor de lol

Maar de slalom, horden en breitenbaan gingen keigoed. Bij de horden had ik echt van die zweef- momenten. Ik hoefde alleen maar te springen en Laszlo trok me er wel overheen. In de les vind ie de breitenbaan en behendigheid ook veel leuker als gehoorzaamheid. Merk ik gewoon, dan kan ie inees wel z'n best doen .

Maar al met al hebben we een hele leuke dag gehad.