View Single Post
Old 26-10-2010, 06:19   #58
Tatti
Junior Member

Tatti's Avatar

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Ik vind het wel een beetje raar ... dat als je tegen het herplaatsen van een voor de fok uitgerangeerde doggie bent... je wel iemand feliciteert die een voor de fok uitgerangeerde doggie opneemt...

Maar misschien snap ik het niet helemaal?
Ik vind dat niet zo raar, ook ik kan mij goed voorstellen dat ze heel blij is met haar hond en daar feliciteer ik haar mee.

Maar gelijktijdig denk ik er ook aan welk arm frutseltje nu de rol van die hond moet gaan overnemen.

Quote:
Originally Posted by annomon View Post
Deze fokker is niet het prototype broodfokker zoals we bij Passo del Lupo hebben gezien, maar het is wel een zwaar uit de hand gelopen situatie van liefhebberij
Daar moest ik dus ook de laatste maanden vaak aan denken, en ben net bezig over zulke situaties iets te schrijven voor op mijn site.
Ik geloof ook dat dit een werkelijk uit de hand gelopen situatie is, en als er verbetering in zicht zou zijn en dat de reden is waarom de honden opgeruimd worden zou ik er heel goed mee kunnen leven.
Maar vooralsnog blijft het gevoel bij mij kriebelen van opruimen voor de volgende lading, want waarom zou er anders geprobeerd worden een andere herplaatser juist erbij te nemen?

Gr
Tatiana

Tatti jest offline   Reply With Quote