View Single Post
Old 01-02-2008, 21:39   #5
jmvdwiel
Senior Member

jmvdwiel's Avatar

Zo dan ook nog maar 2 verhaaltjes van 'etterbakje' Barany

Afgelopen dinsdag op mijn werk. in de tuin die netjes is afgezet door een ietswat oude schutting, staat een mooie buitenkennel speciaal voor de hondjes. Helaas heeft Barany nog niet de behoefte om in de kennel te blijven zitten en wist zich meerder malen door de tralies door naar buiten te wurmen( terwijl ik echt dacht dat hij ondertussen wel groot genoeg was om in het hok te blijven)
Nou ja dan maar in de tuin laten lopen... wij even heel druk....komen de buren vertellen dat er een hondje in hun tuin loop , was meneer achter de kennel doorgelopen en daar onder het hek door een gaatje gegraven en de rotte plank die daar zat maar even aan de kant geschoven.. nou lekker ding.
Natuurlijk vonden ze hem wel helemaal geweldig bij de buren en die wilden dan ook wel weten wat voor ras dit creatieve hondje was... natuurlijk om te voorkomen dat ze ooit zo'n hondje aanschaffen.
Ondertussen hebben we dus maar gaas tussen de spijlen gevlochten....en nu blijft hij wel bij de hondjes in het hok...

Vandaag: zoals altijd til ik hem op om de trap op te gaan, zoals vaak vind hij dat niet leuk en hapt dan , nu helaas viel mijn bril van mijn neus.... bril totaal kwijt dus.... waarschijnlijk beneden tussen de struikjes/klimplanten gevallen maar dus echt niet meer te vinden...zelfs niet met mijn speurneus Scully... GVD.. volgende week dus ook weer een nieuwe bril aanschaffen..ach deze bril had hij ook al tussen zijn kaakjes gehad en er was een stukje van de kleur af .. zo koop je nog eens wat nieuws.

Je blijft lachen met zo'n hond
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote