Quote:
Originally Posted by Patty33
Hee mensen met vakantie!
Zijn jullie nog wat leuke dingen met de doggies aan het doen?
Of luieren die gezellig mee :-)
Groetjes,
Patty
|
Hoi Patty,
Jazeker doen wij leuke dingen met de doggies.
Wij zijn van de week bijvoorbeeld naar Ouwehands dierenpark geweest met onze shad. Ik moet zeggen dat het prima bevallen is en zeker een aanrader als je je hond eens leuk wilt zien reageren op al die verschillende dieren.
Onze trip begon bij de tijgers en dit was meteen ook heel erg gaaf.
Er was namelijk een tijger die shadow zag en hem nauwletttend in de gaten hield. Hij verschool zich achter de bosjes in zijn verblijf en als we met Shadow een stukje verder liepen dan sloop de tijger mee, continue Shadow in de gaten houdend. En Shadow zou Shadow natuurlijk niet zijn als hij door het tralies de tijger "eventjes" voorzag van het nodige gegrom.. hahaha de patser!
Ook de ijsberen vond ie machtig interessant, en ook hier weer grommen natuurlijk *lol* Leuk was ook hoe hij zijn ogen uitkeek bij een stel grote knaagdieren *de naam van de beesten is me even ontschoten*. De eerste trip langs het beren en wolvenverblijf deden we vroeg in de middag maar toe waren ze nog niet echt actief en lagen ze ver weg te slapen. Later zijn we terug gegaan en waren de wolven wel actief. Shadow vond het allemaal geweldig.. Hij kon de wolven van bovenaf goed bekijken en zou er het liefst natuurlijk zelf rondlopen.. maar helaas.
Hieronder wat foto's van ons dagje:
Dit is de sluiptijger die shadow nauwlettend volgde.
Shadow, kijkend naar de tijger. (buik inhouden baas!

)
Shadow en de baas tijdens het eerste tripje naar het berenbos.
De wolven liggen te pitten.
Ryan en Shadow bij de ijsberen watertank
Deze knaagdieren vond Shadow interessant.
Reuzzeeeinteressant!
Ik moet die ijsbeer niet vrouwtje... ik wil verder!
Ze zijn eindelijk wakker. Heej Haaaalloo hierboven ben ik!!
Ryan en Shadow bij de Olifanten..
Al met al zeer geslaagde dag..
Groet,
Barry