![]() |
Haren...overal haren...
Hallo :D
Heeft iemand misschien nog een goede tip om haren van je wolf van je kleren te verwijderen? Had het laatst aan mijn schone-mamma gevraagd; zij kwam met de tip van een vochtige handdoek bij de kleren in de droger gooien. Tja...die heb ik dus niet :cry: (staat dus ook hoog op mijn verlanglijstje :wink: ) En stiekum had ik ook op een tip uit 'grootmoeders boek' gehoopt :smile-l Groetjes, Patty PS...en alleen maar 'oude' kleren dragen...die tip had ik ook al van een snugger persoon gekregen :evil: |
http://www.dierenwebshop.nl/product_...roducts_id/642
Is een soort verkeerdom opgerold plakband :cheesy: Werkt prima, bij de meeste dierenwinkels te kopen, ook bij blokker, action, euroland e.d. daar zijn ze een stuk goedkoper maar daar zitten dan wel veel minder vellen op.(die goedkope plakken vaak wel beter :cheesy: ) Of een stukje breed plakband verkeerdom om je hand draaien en ff over je kleren deppen, gaat ook goed. :D Groetjes Bert. |
Als je kleren in de droger gaan heb je idd haast geen last van haren.Wel slijten je kleren sneller en is het slecht voor je electra rekening.
Zelf probeer ikzoveel mogelij kleren te dragen waar je het of niet op ziet,of die niet zo aanhangen. Jammer dat je tegenwoordig haast geen gewone sweetshirts meer kan kopen,die waren fijner als de fleece,zeker de goedkoperen zijn soort magneten voor haren. Trek me er gewoon niks van aan,heb nu eenmaal honden,jammer.Alleenvervelend als het je nette werkkloffie is. Dat trok ik vroeger in de gang aan ,voordat ik wegging. Gr. Christa |
Je kunt ook een chinese naakthond nemen heb je niet zo veel last van haar.
maar dat van de vochtige handdoek in de droger ga ik uitproberen. Vraag me alleen wel af wat het nut er vanaf, behalve dan dat de handdoek droog wordt. |
Hoi
Je vingers onder de kraan vochtig maken..... en je kleren van boven naar beneden afwrijven :cheesy: Voor op je vloerkleed of stoffen bank, een oude raamwisser vochtig maken..... en wrijven maar naar één punt. :mrgreen: En voor de rest... je hond verliest nu eenmaal haren :wink: |
Quote:
Maar voordat ik een officiele vergadering binnen stap, zie ik toch altijd nog weer haren overal! (Goh, zouden ze ook overal in mn auto zitten :mrgreen: ) Dus dan is het gewoon even tuffen in mn handen totdat ze vochtig zijn en de behandeling herhalen! Enne naar 1 punt wrijven met een vochtig microvezel doekje over de bekleding van je auto of je bank doet ook wonderen :D |
Wij gebruiken altijd plaktape ( waar je dozen mee dichtplakt) heeft een vrij groot hechtingsvermogen. Even een stuk van de rol omgekeerd om je hand draaien.
Zelf dragen we idd oude kleren in huis en als we weggaan kleden we ons om. Als je dieren hebt in huis, dan zijn er nu eenmaal haren. En voor de mensen die op visite komen en dierenharen vies vinden......... :mrgreen: jammer dan groetjes Andreas |
Hallo luitjes
De plakbandtip kan ik je ook aanraden, die gebruik ik ook altijd. :mrgreen: Is vooral erg handig om je auto haarvrij te maken!! Ik heb van horen zeggen dat een vochtige theedoek ook goed werkt. Groetsels, Barry |
Hoi Patty,
wij hebben een roller van de HEMA. Deze moet je nat maken en dan plakt ie zodat je alle haren kan verwijderen. Dan weer nat maken haren van roller te verwijderen en hij plakt weer zodat je weer verder kunt. Ideaal. Geloof dat ze 4 euro zijn of zo. Groetjes Kim PS. ik gebruik de rollervaker niet dan wel. Vind de haren niet zo erg. En als anderen het wel erg vinden, dan hebben die een probleem. Ik niet. :wink: |
Na vier dagen eindelijk weer online :D
Leuk hoor, zo'n update van je provider :evil: Normaal interesseert het me ook niet hoe we erbij lopen, met of zonder haren :wink: , echter heeft mijn man een functie waar hij geregeld netjes in het pak moet en dan...haren overal haren :frown: In ieder geval hartstikke bedankt voor jullie reacties :bigok Zitten toch weer tips bij, waar ik nog niet aan gedacht had... Groetjes, Patty |
Ach Patty,
je kan de plaktape ook gebruiken voor je provider hoor :mrgreen: ook een idee ?? :cheesy: groetjes Andreas |
All times are GMT +2. The time now is 15:55. |