![]() |
En als ik nou 7 juni voorstel?
(Ps: waarom is het forum wit?) |
Quote:
Groette Martine. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Groette Martine. |
Hmmm misschien moet ik dan toch maar eerst meneer Cuppen bellen, wanneer het voor hun uitkomt. Gezien je 20 personen moet hebben.
Ik zal morgen bellen. groetjes Kim |
Quote:
Groette Martine. |
Quote:
Er hebben zich in principe al weer twee combi's gemeld, maar ook die wilden eerst een definitieve datum weten ;-) |
Ik heb meneer Cuppen gebeld. 3 mei is prima!
van 13:00 uur tot 17:00 uur. Het is 12,50 per combinatie (hond- baas). Er komt 60 euro bij totaal voor de begeleiding en toezicht de halve dag. Dus als we met 20 personen zijn wordt dat 15,50 per combi! Mocht 3 mei geen 20 personen opleveren, dan kunnen we ALLE zaterdagen van de maand juni nog komen. Meneer Cuppen vond het geweldig om te horen dat er ook eventueel saarlozen meegaan. @ Mijke Hoeveel combi's heb je al? Groetjes Kim |
Goed geregeld Kim! :thumbs
Nu maar hopen dat het ook door kan gaan op de 3e. 8) Dusse... iedereen aanmelden maar! :rock_3 |
Bedankt Kim, hartstikke fijn dat er een datum bekend is! :)
Ik ben vanavond pas laat thuis, maar zal dan ff bij iedereen checken of ze op de 3e kunnen. en dan laat ik het je zsm even weten! Groetjes, mijke |
Ikke dus niet :cry:, heb verplichtingen met Langenort.
(wat betekend dat Pieke dus ook niet komt) |
Een aantal mensen die hadden aangegeven dat ze graag mee wilden, konden niet op 3 mei.:(
Maar er hebben zich bij mij ook twee combi's met een TsW opgegeven :) En van vier combi's (2 Tsw, 1 swh, 1 pyr. herder) krijg ik morgen def. antwoord.;-) Christa kan zelf niet maar heeft het wel even op haar clubs gezet:)) Leuk als er ook nog meer SWH's gaan meedoen! |
Tessa moet 3 mei voetballen dus wij zijn niet van de partij.
|
Nou zou ik waarschijnlijk gewoon me mond moeten houden:roll:,maar ik vind ,dat er wel erg veel afvallen voor 3 mei:(.
Groette Martine. |
De 24e is voor mij vrijgevallen, dus dat zou eventueel ook een optie kunnen zijn. :)
|
Hai Barry,
Je muis weet meer van me PCtje, dan ik zelf:lol:. Groette Martine. |
Quote:
|
Dan kunnen wij ook!
|
Ikke ook !
Gr. Christa |
All times are GMT +2. The time now is 19:52. |