![]() |
Quote:
|
IHIHI Thanks :p.
Maar nu aan de ondertussen 20.000ste x bekeken heb ik zelf niet zoveel aan kunnen doen ;). En dat voor een topic dat niet op WD gewild was, maar dus toch wel erruuuuggg veel bekeken word :rock_3. Dus bij deze, Thanks too you all :evil_lol. |
Quote:
|
Quote:
|
hihihihihihihihihihi ja ja zal best.
|
Zitten twee dwazen in het park wat heen en weer te praten.
Zegt de een tegen de ander: "Zeg Henk, heb jij ook nog een wens?" "Nou," zegt Henk, "nu je het vraagt, ik zou nog wel eens naar de hemel willen." "Dat kan ik wel voor je regelen." zegt jan "Kom morgen als het donker is hier weer terug, dan neem ik mijn zak lantaarn mee. Die doe ik aan en dan kruip jij langs de straal omhoog. " Henk denkt even na en zegt tegen Jan: "Zeg jongen, je denkt toch niet dat ik gek ben? Als ik halverwege ben, doe jij het licht uit!" |
Vader vertelt aan kleine Jan dat ze op vakantie gaan naar een heel ver land in een heel mooi hotel met "All Inclusive Service".
Kleine Jan vraagt: "Wat is dat papa, OLINKLOESIFSERVIS?" Vader legt geduldig uit: "Dat is een hotel waar ze onze kamers opruimen en bedden opmaken, het eten bereiden en onze schoenen poetsen, onze handdoeken wassen en kleren strijken..." Kleine Jan denkt na, begrijpt het, en zegt: "Oh, da's dus eigenlijk een ander woord voor 'mama'!" |
|
"De juf heeft verteld dat er 3 schapen nodig zijn om 1 trui te breien."
"Ach kind, laat je toch niks wijsmaken. Schapen kunnen helemaal niet Breien!" |
Ze zitten gezellig een tocht te maken,en klagen erover dat het toch zo moeilijk is om van hun vrouw te mogen gaan fietsen.
De eerste man zegt: "Ach, het is elke keer moeilijker. Deze keer moest ik mijn vrouw beloven dat ik volgend weekend maar liefst alle kamers in het huis zal schilderen. De tweede man zegt: "Dat is nog niets, ik moest mijn vrouw beloven dat ik de put zou graven voor de aanleg van een zwembad..." De derde man zegt: "Jullie zijn er echt nog alle twee goedkoop vanaf gekomen! Ik moest mijn vrouw beloven dat ik een keuken zou maken voor haar vol met speciale kasten, op maat gemaakt.." De mannen gaan verder met fietsen, tot hun frank valt, de vierde man heeft nog niets gezegd. "Wat heb jij dan moeten doen om vandaag met ons te mogen komen fietsen?" De vierde man antwoordt: " Jullie zijn toch niet echt snugger hoor. Ik heb niets moeten beloven, gewoon slim zijn..." "Hoe dat zo?" willen de andere 3 weten. "Wel, ik heb gewoon de wekker gezet op 6u30. Toen die afliep, drukte ik het alarm uit, gaf mijn vrouw een knuffel en zei: "fietsen, of sex?" en zij zei: "Doe een warme trui aan..." |
Een koppel dat al 20 jaar getrouwd was, lag op een avond samen in bed,
wanneer de vrouw plots voelde dat haar man haar begon te betasten zoals hij al heel lang niet meer gedaan had. Het kriebelde eerst een beetje als zijn vingers begonnen in haar nek, en dan langzaam naar beneden schoven langs haar rug. Dan streelde hij haar schouders en nek, zijn hand schoof langzaam over haar borsten. Dan schoof zijn hand naar haar linker arm, streelde opnieuw langs de zijkant van van haar borst, schoof zo langzaam langs haar zijde naar beneden over haar achterste, langs haar been tot aan haar enkel. Dan schoof zijn hand langs haar linkerbeen langzaam naar boven, stopte als hij bovenaan was en begon opnieuw onderaan haar rechterbeen op dezelfde wijze. Toen, halverwege haar rechterbeen, stopte hij plots, rolde op zijn zij terug en begon naar de tv te kijken. Zijn vrouw was intussen natuurlijk lichtjes opgewonden geraakt door al zijn gestreel, en vroeg metzachte, liefhebbende stem: "Schat, dat was heerlijk. Waarom ben je gestopt?" Hij antwoorde: "Ik heb de afstandbediening gevonden..." |
Dees is lief, al is de hond zijn naam verschikkelijk (butterball)
http://www.dumpert.nl/mediabase/6552...wereld_is.html Gr, Barry |
Het internet is slecht... echt slecht...
Behalve als je aan bodybuilding wilt doen.. *lol* http://www.dumpert.nl/mediabase/6546...e_ontdekt.html |
Quote:
|
Kippenvel-moment
Dit filmpje moet je gewoon echt zien!!
Een meisje uit de Oekraine, doet mee aan hun versie van Holland got talent. Ze laat met zand zien wat de oorlog doet!! Echt prachtig stuk kunstwerk!! http://www.youtube.com/watch?v=518XP8prwZo |
|
|
Fart 1 staat hier ook ergens, en hier is fart 2 :saint.
http://www.youtube.com/watch?v=qPIp4h_zBj8 |
Video en light projecties vind ik zelf helemaal super :)
Hier een hele grappige uit Nederland: http://www.youtube.com/watch?v=zJgVL-eZ5X4 En een mooie uit Engeland: http://www.youtube.com/watch?v=I8-kqovVjss |
Greaser Babies
|
niet te geloven :)
|
Oma heeft besloten om na jaren weer eens behoorlijk te gaan stappen. Ze zit zich aan de kaptafel op te maken. Dan pakt ze een grote spuitbus, en begint flink onder haar oksels te sprayen. Haar kleinzoontje staat dat kritisch te bekijken en zegt: 'Oma, denkt u wel aan het ozongat?' 'Ja hoor,' zegt ze, 'dat doe ik zo effe met een washandje.'
|
|
wel you tube, geen humor
---------------------------------------
* Let op! Dit bericht bevat schokkende beelden en is niet geschikt voor kinderen!* Tot onze uiterste teleurstelling en verdriet is helaas het bont weer te zien op straat in kragen en manchetten aan een jas. Veelal zijn het jongeren die graag met bepaalde merkkleding gezien willen worden. Zo ook in onderstaande jassen van merken als Scapa, McGregor en Jacky Luxury die volop echt bont gebruiken. http://img24.imageshack.us/img24/907...580536cyvu.jpg De bontindustrie en de bontverkopende winkels doen hun uiterste best om bont goed te praten. Dit doen ze onder meer door het geven van misleidende informatie over de herkomst en diervriendelijkheid van bont. Uitspraken als 'bont wordt verkregen door overschot' of 'op natuurlijke wijze verkregen' zijn niet waar! Overal ter wereld zien bontboerderijen er ongeveer hetzelfde uit. In draadgazen kooien rij aan rij leven dieren zoals vossen, wasbeerhondjes, nertsen, konijnen en zelfs honden en katten onder de meest vreselijke omstandigheden. In bovenstaande jassen worden voornamelijk vossen gebruikt. Vossen horen niet in krappe kooien. Het zijn ongedomesticeerde roofdieren die nog dezelfde kenmerken bezitten als hun wilde soortgenoten. Ze raken gestresst en ontwikkelen vaak stereotype en zelfbeschadigend gedrag. Vossen zijn schuw en bang voor mensen. Uit stress verminken ze zichzelf door hun staart of poten kapot te bijten. Vossen lopen vaak langdurig in rondjes of draaien voortdurend met hun kopje. Dit abnormale gedrag wordt veroorzaakt door de onnatuurlijke huisvesting van de dieren. In november wordt op abrupte wijze een einde gemaakt aan dit treurige bestaan. De vossen worden dan geëlektrocuteerd met een staaf in hun anus. In Nederland is het fokken van vossen verboden. Veel van het bont komt dan ook uit China. Een land dat geen dierenwelzijnswetten kent en gruwelijk wreed jegens dieren is. http://www.youtube.com/watch?v=jpXA1OT3gRk Is die hippe jas nu nog zo leuk?? Protest: Hier kun je protest aantekenen tegen bedrijven die bont gebruiken zoals Scapa: http://www.biteback.be/action/e_acti...php?actid=5537 Hier kun je bontvrije winkels vinden: http://www.bontvoordieren.nl/site/main/content/18 Als laatste een kijkerstip: De natuurbeschermingsorganisatie SEA SHEPHERD CONSERVATION SOCIETY (SSCS) Pirate: de organisatie die regelmatig actie voert tegen de walvisjacht, de jacht op zeehonden, dolfijnen en andere zeezoogdieren & vissen, staat donderdag 29 oktober a.s. anderhalf uur lang op TV centraal in een aflevering van het programma EEN GOEDE WERELD.TV op de zender HET GESPREK. http://www.hetgesprek.nl/ ----------------------------------------------------------------- |
Om van te kotsen...:cussing
Je had hier ook best een nieuw topic van mogen maken.... Want al wordt er een youtube filmpje in vermeld, ik vind het niet zo het in het kader van dit toch beetje leuke/grappige topic passen... Voor lezers die weer iets grappigs/leuks verwachten, komt dit wel erg rauw op hun dak. Bovendien is dit item serieus en belangrijk genoeg om het als een apart topic onder de aandacht te brengen! Zeker als mensen er zelf ook actief aan kunnen bijdragen , om dit soort smerige praktijken in de toekomst te voorkomen. |
Quote:
|
Een ouder echtpaar vierde hun 60ste huwelijksfeest. Ze hadden elkaar op de lagere school ontmoet en waren, na hun pensioenering, weer in hun oude buurt gaan wonen. Tijdens een wandeltochtje kwamen ze bij hun oude school en zagen haar naam nog ingekrast staan op een schoolbankje. Op weg naar huis zagen ze, dat er een zak met geld uit een geldwagen viel. Ze raapten het op en namen het mee naar huis. Daar telden ze het geld en het bleek 50.000 Euro's te zijn. De oude man zei: "We moeten het terug geven." Maar zijn vrouw vond dat zij het had gevonden en verstopte het op zolder. De volgende dag kwamen er twee politieagenten de buurt ondervragen om het geld terug te vinden en klopten op hun deur. Na de vraag of ze de zak met geld hadden gevonden antwoordde zij: "Nee." Maar hij zei, dat ze loog en dat ze het op zolder had verstopt. "Geloof hem maar niet hoor." zei de vrouw. "Hij begint een beetje seniel te worden." Eén van de agenten vroeg aan de man om alles eens vanaf het begin te vertellen. "Welnu," zei de man, "toen wij gisteren van school kwamen..."
De twee agenten keken elkaar aan en zeiden: "We weten genoeg!" En ze gingen weer. |
Vader Haai en zijn zoon zijn onderweg. Plotseling zwemt er boven hen een groep mensen. Zegt vader haai: "Wel, mijn zoon, nu gaan we zo ver naar boven, dat alleen de bovenste helft van onze vin te zien is en draaien enkele ronden rond die zwemmers!" Zo gezegd, zo gedaan. Vader haai: "Jongen, nu doen we dat opnieuw, maar laten nu onze hele vin zien!" Dus die twee zwemmen weer enkele ronden rond die zwemmers en duiken dan iets dieper. Vader haai: "Wel, mijn zoon, nu langs beneden aanvallen en vreten maar!" Dat doen ze dan ook. Alle zwemmers worden opgepeuzeld. Een beetje later, terwijl vader en zoon nog rustig en tevreden rondzwemmen en nagenieten, vraagt zoon haai: "Papa, waarom hebben we eigenlijk eerst al die ronden rond die zwemmers gezwommen, we hadden ze toch zonder probleem direct kunnen opeten?" Vader: "Zoon, 't is heel simpel. Leeg gescheten smaken ze gewoon veel beter!"
|
|
dat lukt me nog niet eens met 2 doggies aan de lijn :shock:
kost wel wat training denk ik:cool3 |
Waaaanzinig! Geweldig om dat filmpje te zien, geeft me op een of andere manier een glimlach op het gezicht, heerlijk.:)
|
Gaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
|
Heb er granzeloos bewondering voor!
En ben er ook wel beetje jaloers op! ;) |
Mooi gezicht zeg! Toppie! Ze weten allemaal dat baasje gewoon doorfietst, als je treuzelt heb je pech. Merk ook bij mijn uitlaatgroeo, dat een grotere groep honden makkelijker bij elkaar blijft.
|
Het lijkt me bijna onmogelijk om dat voor elkaar te krijgen met een groep Tsjechen :shock:
|
wil je een poging wagen :) , ik stel Barry beschikbaar :boom2
|
Een man is na 35 jaar in de Krijgsmacht de stress goed zat en besluit opeens ver weg van de bewoonde wereld in Noorwegen te gaan wonen, waar echt helemaal niks gebeurt.
Na een half jaar niemand te zijn tegengekomen wordt er opeens 's avonds aan de deur geklopt. Hij doet open en er staat een grote forse roodbebaarde Noor voor de deur. "Hallo, ik ben jouw buurman en ik woon 6 kilometer verderop. Ik heb zaterdag een feest. Wil je komen?" De man denkt: "ik ben nu wel wat toe aan wat lol" en zegt dus: "Graag, ik zal er zijn" "Bedenk wel, er zal wel flink worden gezopen. Vind je dat erg?, zegt buurman. "Maakt niet uit hoor, na 35 jaar in de Krijgsmacht geweest te zijn, drink ik nog iedereen onder tafel," zegt de man. "Er kan ook wel eens worden gevochten". Oeh, denkt de man, maar vooruit, ik kan wel een verzetje aan. "Graag, ik zal er zijn". "Er kan ook heftige sex zijn", zegt buurman. "Nou, ik zal er zijn, hoor", zegt de man denkend aan zijn behoeften, "moet ik nog speciale kleren aan?" "Maakt niet uit", zegt buurman, "wij zijn toch maar met zijn tweetjes." |
Twee oudjes zitten op een bank te kletsen over de goeie oude tijd. Zegt zij: "Ik weet wat ouder worden is. Ik voel niks anders dan pijn en ongemak. En hoe voel jij je?" Hij: "Ik voel me als een pasgeboren baby!" "Echt waar? Voel jij je wérkelijk zo jong als een baby?" vraagt zij verbaasd. "Yep," antwoordt hij, "geen haar, geen tanden en volgens mij zit ik nu in mijn broek te schijten!"
|
We waren al begonnen met fietsen, en dan is de conditie straks top voor wintersport :rock_3.
http://www.youtube.com/watch?v=MChmB...eature=channel En van de zomer gaan we zo het ijselmeer op :rock_3. http://www.youtube.com/watch?v=BJyq4Otn6JE |
Wanneer ga jij die trainingen geven?
Dan ga ik me (als niet al te fit figuur ) zeker bij je opgeven :jumpie |
Quote:
Euhm ik had het over de conditie van me doggie :oops:, die is dan TOP 8). http://www.youtube.com/watch?v=z33tH-JdPDgWant iedereen hier op het forum weet nu toch wel dat :rock_3, :twisted: :roflmao:roflmao:roflmao:twisted:. Maareh de winter-training is een week lang in Raggal (A). 6 Februari 2010 en dan dagelijks om kwart over 4 boven bij de 3e lift, en dan gaan we met doggie de piste af :happy :happy:happy. En de zomer training,................??? Is nog ver weg, nog niet over na gedacht :?. |
|
En waarom doet tie dit nu dubbel?:confused2
Jos |
:puppy_dog_eyes,............................... :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=NMCVy...eature=related |
Wat ze zoal niet verzinnen!!
Jos |
Martine, we kunnen skien van het duin in Hahahahahargen:rofl3
|
bijzondere markt:))))
|
daar komen vast niet zo veel treinen langs :) , leuk fimpje!
|
Een man komt bij de pastoor te biecht. "Vergeef me vader ik heb gezondigd....Ik heb gisteren mijn vrouw genomen.
"Was dat tegen haar zin dan?" "Nee hoor! Maar wel op zijn hondjes." "O ja, en dat was tegen haar zin?" "Nou nee, maar ze zat net met haar hoofd in het vriesvak." "En dat was tegen haar zin?...." "Nee, ook niet...." "Wat zeurt u dan....U hebt helemaal niet gezondigd....Jullie komen de hemel heus wel in!" "pffff....Gelukkig maar ....want bij Appie Heyn komen we er nooit meer in!" |
|
the goalkeeper
|
|
97-jarige met Teckel
|
|
|
|
Kijk daar wordt ik nu vrolijk van tijdens deze sombere dagen.
Gerard |
Heerlijk filmpje, heeft iemand er ook zo eentje kunnen vinden met winterse taferelen?
|
|
|
|
|
|
|
Damn Newton's law :x, he is just someone that has not studied physic:lol:..
|
|
Wiskunde voor 50plussers !
Een professor in de wiskunde stuurt een fax naar zijn vrouw met het volgende: 'Geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zult voelen, maar je bent nu 54 jaar oud en ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos, wanneer je weet dat als je deze brief ontvangt, ik in het Grand Hotel ben met mijn 18-jarige assistente. Ik zal vóór middernacht thuis zijn' Je man. Wanneer hij in het hotel aankomt, is er al antwoord terug van zijn vrouw met het volgende: 'Geliefde man, ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Deluxe Hotel zijn met de 18-jarige zwembadjongen. En aangezien je een goede wiskundeleraar bent, weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan dan 54 in 18!! Je hoeft niet op te blijven....' Je vrouw ;) |
De moeder van 75
Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige vrouw zwanger te maken en een gezonde baby te laten baren. Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek. 'Mag ik de baby zien'? vroeg één van hen. Nog niet', antwoordde de 75-jarige moeder, 'straks'. Na een half uur vroeg de andere vriendin : 'mogen we nu de baby zien?' 'Nog niet', zei de moeder. Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer 'mogen we nu de baby zien ?' 'Nee', antwoordde de moeder. De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden: "Zeg, wij zijn moe van het wachten, wanneer kunnen we nu eindelijk de baby eens zien? ' "ZODRA HIJ HUILT" was het antwoord. "ZODRA HIJ HUILT ?????' vroegen de vriendinnen, 'waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen? Zegt de moeder: "Omdat ik vergeten ben waar ik hem gelegd heb" :heul:heul:heul:heul:heul |
|
FF :twisted:, een paar carnaval nummers ;).
:beerchug2 :sweetCyberM :klatsch http://www.youtube.com/watch?v=_9KWDy-tmz8 :jumpie :happy :all_coholic http://www.youtube.com/watch?v=Ic4J7...layer_embedded :evil_lol Groette Martine. |
Dinner for one
|
Een oud vrouwtje wordt aangehouden wegens te hard rijden
Oud vrouwtje:"wat is het probleem agent?" Agent:"U reed te hard mevrouw" Oud vrouwtje :" Oh...." Agent:" Mag ik aub uw rijbewijs zien?" Oud vrouwtje :" Ik had hem graag laten zien als ik er een had" Agent:" U heeft geen rijbewijs ?" Oud vrouwtje :"Nee hij is ingetrokken 4 jaar geleden wegens dronken rijden" Agent:"Oké... Mag ik u kentekenbewijs zien?" Oud vrouwtje :"Dat gaat niet". Agent:"Waarom niet? Oud vrouwtje :"Ik heb deze auto gestolen" Agent: "Gestolen?" Oud vrouwtje :"Ja en ik heb de eigenaar vermoord en in stukjes gehakt" Agent: "U heeft wat????" Oud vrouwtje :"De eigenaar in stukjes gehakt en in boodschappentasjes gestopt, hij ligt in de kofferbak als u hem wilt zien" De agent kijkt de vrouw aan en loopt voorzichtig naar zijn auto en roept om versterking Binnen vijf minuten staan er 6 politieauto's en omsingelen de oude vrouw in haar auto Een hoofdagent loopt voorzichtig naar de oude vrouw met getrokken pistool Hoofdagent:"Mevrouw kunt u even uitstappen alstublieft" Het vrouwtje stapt uit Oud vrouwtje :"Is er een probleem agent? " Hoofdagent:"Een van mijn agenten heeft mij verteld dat u deze auto gestolen heeft en de eigenaar vermoord hebt" Oud vrouwtje :"De eigenaar vermoord....? " Hoofdagent:"Jawel kunt u de kofferbak openen?" Het vrouwtje opent de kofferbak en laat hem zien aan de hoofdagent , de kofferbak is helemaal leeg. Hoofdagent:"Is dit uw auto mevrouw?" Oud vrouwtje :"Jawel kijk maar hier is mijn kentekenbewijs" De agent kijkt haar verbaasd aan. Hoofdagent:" De agent zei ook dat u geen rijbewijs had". Het oude vrouwtje graaft en graait in haar handtas en haalt er een geldig rijbewijs en kentekenbewijs uit en geeft beide aan de hoofdagent, deze controleert de papieren en kijkt haar verbaasd aan. Hoofdagent:"Dank u wel mevrouw, een van mijn agenten heeft mij hierheen geroepen en verteld dat u geen rijbewijs had geen kentekenbewijs en dat u de eigenaar vermoord heeft en in de kofferbak gestopt heeft". Oud vrouwtje :"Ik wed dat die vuile leugenaar ook nog gezegd heeft dat ik te hard gereden heb??" Gr Tatiana |
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: http://www.youtube.com/watch?v=NXWK8...layer_embeddedIk weet hoe hard je kan gaan als je met inline skate´s een grote hoge brug af gaat :twisted:, maar dit is me echt ff te BIZAR maar wel 8). |
Doggy Smile
http://i665.photobucket.com/albums/v...eenShot003.jpg
Dat was nog eens wat voor die van ons:lol: Gr Tatiana |
Dit hele ziekenhuispersoneel "danst" voor de strijd tegen borstkanker. Als het lukt dit filmpje één miljoen keer te laten lopen dan krijgt het ziekenhuis van de fabrikant van de roze handschoenen een grote donatie voor de behandeling van borstkanker!
Dus... aan alle iedereen die we kennen; ff doorsturen! http://www.youtube.com/watch?v=OEdVf...layer_embedded Alvast bedankt!! |
Een vrouw was het helemaal beu dat haar man telkens dronken thuis kwam.
Ze besloot hem eens een lesje te leren en hem de stuipen op het lijf te jagen.....in de hoop dat hij tot inkeer zou komen. Op een avond trok ze een duivelspak aan en verstopte zich achter een boom. Toen haar man voorbij wankelde, sprong ze tevoorschijn en bleef met haar rode horens, drietand en lange staart dreigend voor hem staan. 'W-wie ben jij?' vroeg de man stomdronken met dubbele tong. 'Ik ben de duivel !!!', antwoordde de vrouw. 'Nou, k-kom dan effe g-g-gezellig mee' zei hij. 'Ik b-ben getrouwd met je zuster...' |
samen huilen
|
aha... ik zie een nieuwe roeping voor mijn honden ;) , die van mij kunnen 3 tonig huilen... erg mooi om te horen, doen ze overigens alleen als ze denken dat we naar het bos gaan
|
|
|
|
:smileyb Een foto van de "PERFECTE MAN" :smileyb. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XWTB3W6CBDYF.pps :thumbs:thumbs:thumbs:thumbs |
:cunao:cunao:cunao:cunao:cunao:cunao:roflmao
|
Quote:
Hahahahahaaaa... de vrouw die dit gemaakt heeft, kan duidelijk niet spellen.. :mdrmed |
Mijn schoonmoeder komt nog steeds op bezoek... :cry:
... Geldt het vliegverbod dan niet voor bezems :twisted:? |
Ze vliegt toch zeker niet zooooooooooooo hoog :lol:
Bovendien, helaas, het vliegverbod is voorbij :daysmile |
Vier mannen lopen al weken te plannen hoe ze elk hun echtgenote zouden kunnen overtuigen hen eens een weekendje met vrienden te laten gaan om te jagen en vissen. Na vele weken denkwerk en overleg, worden de plannen concreter. Enkel de vrouw van Jean, wil hem niet laten meegaan. Een beetje teleurgesteld vertrekken de anderen de volgende zaterdag heel vroeg op uitstap. Wanneer ze bij een plaatsje aan de rand van het bos, vlak bij een rivier aankomen, alwaar ze hun kamp willen opslaan, zien ze tot hun verbazing reeds een tentje staan, brandt er een kampvuur, waarboven Jean een vers gevangen vis staat klaar te maken. De andere mannen zijn blij en verrast hun vriend Jean te mogen begroeten maar toch ook nieuwsgierig naar wat Jean heeft moeten doen om toch mogen mee te gaan. Eén vraagt: "Sinds wanneer ben jij al hier?" En een ander: "Hoe heb jij plots gemogen van je vrouw?" Jean antwoordt: "Gisteren, in de vooravond, zat ik, schijnbaar triestig in mijn zetel. Plots voelde ik warme poezelige handjes voor mijn ogen en zei mijn vrouw: 'k zal je snel laten opkikkeren!' Ik keek op en zag mijn vrouw in sexy lingerie gekleed. In haar ogen had ze een ondeugende blik, die had ik al in geen jaren meer gezien. Ze nam mijn hand en troonde me mee naar de kamer. Daar stonden meer dan tien kaarsen te branden en die verspreidden ook nog eens een speciale geur. Opwindende aroma's, aldus mijn vrouw. Ze gaf me handboeien en gebood haar aan het bed vast te maken. Dat heb ik dan maar gedaan. En toen zei ze: 'En nu mag jij doen wat je maar wil!' En voilà, hier ben ik dan!"
|
;-):lol: errug grappig :)
|
Wat is het verschil tussen Ajax en een ei?
Een ei heeft wèl een schaal! :twisted: |
|
|
|
foute post
|
|
Omdat de telefoonrekening de laatste tijd zo vreselijk hoog is roept vader het hele huishouden bij elkaar. "Zo'n telefoonrekening, dat is te gek voor woorden. Wat voeren jullie uit?" Zegt de zoon: "Ik ben het niet, ik telefoneer bijna altijd vanaf het werk." Moeder reageert: "Ik gebruik ook altijd de telefoon op mijn werk. Ik ben het ook niet." Waarop de dochter zegt: "Ik zeker niet, ik doe mijn gesprekken met de telefoon op mijn stageplaats." Alle blikken wenden zich nu naar de schoonmaakster, waarop die reageert: "Wat scheelt er nu aan? Iedereen belt hier toch vanaf zijn werk!"
|
Een man leest de krant en zegt tegen zijn vrouw: "Wist je dat vrouwen 30.000 woorden per dag gebruiken en mannen slechts 15.000!?"
Zijn vrouw antwoordt: "Dat is gemakkelijk te verklaren. Wij moeten altijd alles twee keer zeggen voordat jullie iets begrijpen!" ;) |
|
|
Ugly Batty
|
De kikker !!
Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: 'Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak.' De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: 'Welk meisje wil je?' Waarop de jongen antwoordt: 'Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte.' De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel veel geld op zak: 'Dan moet je Nancy hebben.' De jongen haast zich naar! de kamer van Nancy, waar hij met haar seks heeft. Na een half uurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan. De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou. Waarop de jongen zegt: 'Kijk, als ik straks thuis kom, ben ik alleen met de babysitster. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitster naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker een nummertje met haar maken. Ik ken hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook nog eens mijn moeder willen pakken. En morgen zal moeder, ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer.' 'En DIE moet ik hebben. Die lul heeft mijn kikker doodgereden!!!!!!!!' :twisted: |
All times are GMT +2. The time now is 07:50. |