![]() |
|
Citação:
Want noch op de site van de RVBH, noch op die van de NVTW is er iets te vinden dat de RVBH het hele fokbeleid van de NVTW heeft afgekeurd! :lookaround En laatste keer dat ik met iemand van de NVTW contact had over fokbeleid was op de ALV.:ehmmm Maar blijkbaar hebben anderen hier meer/beter contact met de RVBH en de NVTW, waardoor ze blijkbaar meer info ontvangen dan andere leden :pissed :confused2 |
Citação:
|
Citação:
|
En ach wat boeit het of het is afgekeurd of niet. De RVen mogen toch doen wat ze zelf willen, binnen de basisregels van de RVB.
|
Citação:
|
Hierbij de veelgestelde vragen over het RFR±
Veel gestelde vragen Fokbeleid Veel gestelde vragen over het Rasspecifiek Fokreglement (RFR)
De welzijnsparagraaf van het BRS gaat per 1 juli 2008 in. Dit betekent dat alle dekaangiften vanaf 1 juli 2008 moeten voldoen aan de regels van het BRS.
|
Citação:
Ik weet alleen dat het bestuur er in sept-okt al van op de hoogte was. |
Ik kom net binnen en heb echt nog niet alles gelezen ;-).
Maar Kim, ik vraag me echt af waar je die wijsheid/info vandaan haalt :evil_lol ??? Want kan me niet voorstellen dat jouw dit genoeg boeit om het RvB te bellen :rock_3. Maar ik kan me hier behoorlijk in vergissen. |
Citação:
http://www.wolfhond.org/index.php?op...d=54&Itemid=61 En hier kun je contactgegevens vinden als je als lid vragen hebt aan het bestuur. Deze mensen hebben niet voor niets bestuursfuncties, en zullen iedereen met vragen graag proberen van een adequaat antwoord te voorzien. :) http://www.wolfhond.org/index.php?op...d=52&Itemid=59 Groetjes, Barry |
Citação:
Even kijken... witte herders en tsw's... even googlen...:roll: |
:shock: is het ook haar OPA :evil_lol.
|
Citação:
Van jou ook toch ;-)? |
Citação:
|
Citação:
|
Citação:
groetjes Kim PS ik zal ook eens voor de lol het bestuur mailen. Vraag me af of ik dan wel gewoon antwoord krijg........ |
Dus we zijn echt geen familie :cry: ???
|
[quote=kobesen;180943]jah daar vergis je je idd in;-). [quote]
Maar hier vergis ik me graag in 8). |
[quote=loco;180952][quote=kobesen;180943]jah daar vergis je je idd in;-).
Citação:
maareh, we zijn toch allemaal one big happy TSW family? |
[quote=kobesen;181031][quote=loco;180952]
Citação:
Hoe kom je daar nou bij :lol: ?? |
Horários baseados na GMT +2. Agora são 22:49. |
|
.
(c) Wolfdog.org