![]() |
COUNT DOWN
nog 5 dagen 8) |
Quote:
|
hihihihihihi Zal mij benieuwen.
Als er mensen zijn die willen komen kijken, kan dat gewoon. Consumties voor eigen rekening natuurlijk. Nog even ter herinnering: NEEM GEPAST GELD MEE! 15,50 euro! Groetjes Kim PS Barry doe geen moeite met die prijzenkast. Zonde van je tijd. |
Wees allang blij dat Mijke met Plukje komt... heb je misschien nog iets van kans.... :twisted:
Er zijn nog genoeg girlz die jou graag het stof laten proeven! |
Quote:
|
Quote:
Ik zou niet willen, dat je er weer doorheen gaat ,met al die zware prijzen verplaatsen :roll:. Groette Martine. |
*PROEST*:lol:
Heeft ie straks weer een excuus om de kast weer in te ruimen! |
Quote:
Wacnt maar... nog een paar daagjes.... ik hoorde dat ze een watertje hebben daaro..... dus pak je boerkinie maar alvast in :evil: |
Quote:
Groette Martine. |
Quote:
Groette Martine. |
Of zonder boerikinie in een ranzig slootje...........:twisted:
|
Quote:
Ik kan natuurlijk met mijn erg loopse Casca op strategische momenten aan de zijlijn gaan staan... Bieden voor spelbeïnvloeding mag. |
Quote:
Die heeft geen ballen meer... :rock_3 @Martine.. Ik heb de voorzet gedaan, kop jij em effe in? :twisted: |
Quote:
Ik ben zeker weten zwaarder,dan zijn prijzenkast met inhoud :lol:. Groette Martine. |
Quote:
De baas lijkt op de hond nietwaar, of was het nou andersom... :twisted: |
Quote:
Groette Martine. Ps;Hij heeft met Chezka die loops was,een volle week op de wintersport gezeten ;-). Dus ik heb het volle vertrouwen, in m'n Jongen 8). |
Quote:
|
Quote:
Groetjes Kim PS no offense Chris, maareh laat Casca maar thuis. Je weet hoe gek Denzel op zijn vriendin is ;-) |
Quote:
Hmmm hond lijkt op baas...........ik hoop dat jij je ballen nog hebt Barry. Anders moeten we daar zaterdag maar wat aan gaan doen in figuurlijke zin:twisted:. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 10:40. |